Pytania, sugestie i uwagi Zamknięty

10 postów z 18, Strona 1 z 2
  • W tym wątku można zadawać pytania odnośnie portalu, zgłaszać napotke błędy w jego działaniu (można również zgłaszać je klikając na link "Zgłoś błąd" umieszczony w stopce). Mile widziane są również sugestie co jeszcze należałoby dodać (albo zmienić).
    9 maja 2011, 07:27
  • * Od trzech chyba tygodni poszerzone zostało do trzech osób grono, które konsultuje decyzje w sprawach dotyczących portalu - Rada Portalu. Miło mi napisać, że pani Lidka Goettig jest obok pana Mateusza Turczy i mnie tą trzecią osobą, która teraz uczestniczy
    w nadawaniu kształtu Portalowi. Wierzę, że w miarę poszerzania się naszego grona wyłonią się kolejne aktywne osoby.

    * Zgłaszają sie osoby, które nigdy nie studiowały na Wydziale Fizyki ale czują się z nim związane bo pracują na Wydziale, bo ściśle współpracują z nim, bo są pracownikami zaprzyjaźnionych wydziałów lub z innych jeszcze powodów i chcą zarejestrować się w Portalu. W związku z tym konieczna jest decyzja czy otwarci jesteśmy na GOŚCI i według jakich kryteriów przyjmować te osoby do naszego grona.
    Proponuję aby taka osoba miła dwie osoby wprowadzające z grona już zarejestrowanych Adeptów FUW, a także aby w kilku zdaniach napisała do Koordynatora / Rady Portalu dlaczego zależy jej na wejściu go grona Adeptów ze statusem gościa.

    MNM
    9 czerwca 2011, 14:22
  • ...pracują albo pracowały na FUWie...
    Jestem za przyznaniem im statusu gościa.
    9 czerwca 2011, 19:33
  • Sugeruję, by "odtajnić" część portalu w celu zachęcenia wiekszej liczby osób do zapisywania się.

    Ja osobiście lubię widzieć co mi oferuje site do którego mam się dołączyć, a na razie widoczny jest tylko list intencyjny, z natury ogólnikowy.

    Moja sugestia jest aby wszyscy (również niezalogowani) mieli dostęp do:
    a) nazwisk i roczników absolwentow (bez danych kontaktowych)
    b) ogólnych artykułów typu "Historia Hożej" jeśli takowe zostaną zamieszczone (mam nadzieję....)
    c) listy "zasłużonych" absolwentów, typu profesorowie czy inni "celebryci" którzy otarli się o Hożą (bez danych kontaktowych), zwlaszcza tych którzy zrobili kariery poza fizyka. Listę taka mozna zrobić bez ich udziału/wiedzy, na podstawie informacji dostepnej w public domain
    d) forum (tylko do czytania, bez mozliwosci pisania). [ Prawdopodobnie jest to najbardziej kontrowersyjny obszar "upublicznienia" ]

    Janusz
    9 czerwca 2011, 20:13
  • * Lada chwila edytowane będzie także ostatnie/aktualne miejsca pracy...
    * Miała być taka niby niespodzianka... w biuletynie, który jest przygotowywany znajdą się wspomnienia prof. Królikowskiego i obszerny tekst prof. Wróblewskiego o historii Fizryki na Hożej i jeszcze coś ale teraz tego nie zdradzę,
    * Wyszukiwanie i prezentowanie tych najciekawszych postaci, ktore przewinęły się przez Hożą jest jakby statutowym zadaniem portalu. Musimy tylko/aż przemysleć forme.
    * p. Lidka Goettig poruszyła w czasie naszego spotkania także koniecznosc znalezienia miejsca i godnej formy upamietnieniatych, którzy odeszli.
    To są decyzje do podjęcia i zrealizowania w ciągu powiedzmy wakacji.
    Trzymam za słowo, że będziesz docierał do swojego roku ale też innych z informacją o Portalu.

    Małgosia
    10 czerwca 2011, 16:14
  • Czy mógłbym prosić o usunięcie błędu powodującego, że rozsyłane są maile "Powiadomienie o zmianach na forum", mimo że nie obserwuję żadnego wątku?
    11 czerwca 2011, 10:52
  • Łukasz Studniarek napisał:

    Czy mógłbym prosić o usunięcie błędu powodującego, że rozsyłane są maile "Powiadomienie o zmianach na forum", mimo że nie obserwuję żadnego wątku?
    To nie jest błąd. Proszę się przyjrzeć zawartości stopki tych emaili. Brzmi ona:
    "Decyzją koordynatora portalu w chwili obecnej wszystkie wątki na forum są traktowane jako obserwowane."

    Jeżeli nie chce Pan otrzymywać powiadomień, proszę zaznaczyć "nie wysyłaj powiadomień" w sekcji Forum w ustawieniach profilu.
    12 czerwca 2011, 09:58
  • W kwestii powiedomień - są zwyczajnie irytujące i ja np. je wyłączyłem.

    Co sugeruję:
    - możliwość dodania opcji "raz na tydzień"
    - przez maila wypisywanie nie tylko powiadomienia, ale też treści posta (tak to się dzieje np. na facebooku)
    Sądzę, że takie zmiany znacząco by zwiększyłu użyteczność forum.
    13 czerwca 2011, 09:32
    Edytowany: 13 czerwca 2011, 11:00
  • Piotr Migdał napisał:

    W kwestii powiedomień - są zwyczajnie irytujące i ja np. je wyłączyłem
    Jeszcze sie taki nie urodzil... :-)
    Ja zawracałem głowę adminowi, bo nie dostawałem powiadomień (tak przynajmniej mi się wydawało) :-))

    Janusz
    13 czerwca 2011, 17:27
  • Ilu późniejszych laureatów nagrody Nobla (i kto)
    zaczynało studia na Hożej a ilu na Politechnice?

    (pytanie + testing BBC)
    6 września 2011, 11:19
    Edytowany: 6 września 2011, 11:38
  • Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
  • Nie możesz odpowiadać w wątkach
  • Nie możesz edytować swoich postów
  • Nie możesz usuwać swoich postów