AdPilot (http://pl.adpilot.com/) jest innowacyjną agencją reklamową, wykorzystującą
najnowsze technologie i dostarczającą klientom kompleksowe usługi z zakresu
marketingu internetowego.
Profil osoby poszukiwanej:
Poszukujemy osoby myślącej nieszablonowo i samodzielnej, chcącej się rozwijać w kierunku ogólnie
pojętego Data Mining oraz lubiącej nowe wyzwania i pracę badawczą.
Opis stanowiska:
Po pomyślnym przejściu procesu rekrutacji osoba dołączy do nowo powstałego zespołu
zajmującego się analizami ruchu w sieci. Jego zadaniem jest projektowanie narzędzi
analitycznych wspomagających różne obszary działalności firmy i rozwiązywanie
problemów biznesowych przed nim postawionych.
Zadania:
- budowa modeli predykcyjnych oraz modeli opisujących zależności w danych
- wyciąganie, czyszczenie oraz walidacja danych pochodzących z baz danych (Mongo,
HIVE) i przygotowywanie ich do dalszych analiz lub uczenia modeli
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów). Preferowane kierunki: fizyka,
matematyka, informatyka.
- Min. rok doświadczenia w analizie i/lub przetwarzaniu dużych zbiorów danych
- Praktyczna znajomość metod Machine Learning / Data Mining
- Umiejętność wykorzystywania statystyki oraz rachunku prawdopodobieństwa w
przygotowywanych analizach
- Znajomość SQL
- Znajomość dowolnego języka programowania (mile widziany Python lub R) na poziomie
umożliwiającym swobodne przetwarzanie i analizę danych, tworzenie narzędzi
predykcyjnych oraz wizualizacji
- Język angielski na poziomie min. B1 (umożliwiający swobodę w czytaniu dokumentacji
oraz prac naukowych z zakresu analizy danych)
- Komunikatywność, samodzielność w wykonywanych zadaniach oraz sumienność
- Chęć podnoszenia kwalifikacji i ciągłego rozwoju
- Brak znajomości Excela mile widziany
CV proszę przesyłać na adres piotr.tempczyk@adpilot.pl
AdPilot (http://pl.adpilot.com/) jest innowacyjną agencją reklamową, wykorzystującą
najnowsze technologie i dostarczającą klientom kompleksowe usługi z zakresu
marketingu internetowego.
Profil osoby poszukiwanej:
Poszukujemy osoby myślącej nieszablonowo i samodzielnej, chcącej się rozwijać w kierunku ogólnie
pojętego Data Mining oraz lubiącej nowe wyzwania i pracę badawczą.
Opis stanowiska:
Po pomyślnym przejściu procesu rekrutacji osoba dołączy do nowo powstałego zespołu
zajmującego się analizami ruchu w sieci. Jego zadaniem jest projektowanie narzędzi
analitycznych wspomagających różne obszary działalności firmy i rozwiązywanie
problemów biznesowych przed nim postawionych.
Zadania:
- budowa modeli predykcyjnych oraz modeli opisujących zależności w danych
- wyciąganie, czyszczenie oraz walidacja danych pochodzących z baz danych (Mongo,
HIVE) i przygotowywanie ich do dalszych analiz lub uczenia modeli
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów). Preferowane kierunki: fizyka,
matematyka, informatyka.
- Min. rok doświadczenia w analizie i/lub przetwarzaniu dużych zbiorów danych
- Praktyczna znajomość metod Machine Learning / Data Mining
- Umiejętność wykorzystywania statystyki oraz rachunku prawdopodobieństwa w
przygotowywanych analizach
- Znajomość SQL
- Znajomość dowolnego języka programowania (mile widziany Python lub R) na poziomie
umożliwiającym swobodne przetwarzanie i analizę danych, tworzenie narzędzi
predykcyjnych oraz wizualizacji
- Język angielski na poziomie min. B1 (umożliwiający swobodę w czytaniu dokumentacji
oraz prac naukowych z zakresu analizy danych)
- Komunikatywność, samodzielność w wykonywanych zadaniach oraz sumienność
- Chęć podnoszenia kwalifikacji i ciągłego rozwoju
- Brak znajomości Excela mile widziany
CV proszę przesyłać na adres piotr.tempczyk@adpilot.pl